Pracownia Piwa - Beer For Tap

Postanowiłem, że oprócz swoich piw będę opisywał tylko te piwa które czymś mnie zaskoczą. Jednym z tych piw było ostatnio Beer for tap z Pracowni Piwa w deklarowanym stylu Hoppy Witbier. Butelka o poj. 0,33 została szczęśliwie zakupiona na tegorocznej Brackiej Jesieni. Moje oko przyciągnęły oczywiście ZAJEBISTE etykiety no i sam fakt, rzadko trafiają się w mojej okolicy piwa z Pracowni która niedawno zaczęła dopiero butelkować na większą skale.




Jak zwykle garść informacji technicznych (można otworzyć zdjęcie :) ):

Skład: słód jęczmienny, słód pszenicznym chmiel, drożdże, curacao, kolendra, rumianek.
IBU: 55
Blg: 14'
Alk. obj. 6,5%























Nie ma co czekać otwieramy!
W zapachu wyraźne nuty belgijskie - fenole, przyprawowe, pieprzne, pomarańcza
Piana piękna, gęsta, piwo jest wyraźnie zmętnione. W smaku dość wyraźna goryczka o charakterze ziołowym z wybitną wręcza dawką pomarańczy, zbożowość, kolendra. Pojawia się tez lekka słodycz. Dla mnie wybitnie pomarańczowe i orzeźwiające. Jednym słowem ZAJEBISTE!


Komentarze

Popularne posty